Een tactisch plan maken

Investeer je in communicatiemiddelen en/of een communicatiecampagne, dan doe je dat graag zo effectief mogelijk. Daarom maken we eerst een werkbaar plan. Dit doen we op basis van een goed gesprek waarin we alles doornemen. Een concreet actieplan voor je bedrijf. 

Kort en krachtig op één A4

De beste ideeën ontstaan op een bierviltje, hoor je vaak. Dat klopt, wat ons betreft. Verwacht van ons daarom geen vuistdik boekwerk, dat vervolgens in een diepe la verdwijnt. Want zoiets kost alleen maar tijd en geld. Wij pakken het daarom hands-on aan. Niet op een viltje (dat is ons nét te gortig), maar op een A4. Dat móet passen.

Jouw roadmap

In het plan staat wat we samen hebben besproken. Dat schept duidelijkheid over de richting waarin we opgaan. Ook beschrijven we kort en krachtig wát we precies gaan doen om jouw communicatie te stroomlijnen.

De huisstijl opfrissen, extra pagina’s op de website, SEO of SEA. Teksten aanpassen, klantverhalen maken of de klantreis te verbeteren. We adviseren je alleen wat je echt nodig hebt, doelgericht én resultaatgericht als we zelf zijn. Ook dat kenmerkt ons.

Van start?

CTN-_dsc1139-team-09-2022-LR-16

Strategie voor Soet - Compleet in Wonen

We hebben voor Soet - Compleet in Wonen een sterke en onderscheidende merkidentiteit neergezet. Vervolgens hebben we de kracht van digitale en visuele communicatie gecombineerd om het merk te versterken en te laten groeien.

Magazine3_WEB.png